BLOG DEL 2n CICLE DE PRIMÀRIA DEL COL·LEGI MARISTES MONTSERRAT

divendres, 10 de juny del 2022

I PER ACABAR: PÀDEL SURF, CAIAC I VELA!

Ahir a la nit, vam fer discoteca. Lo que vam fer a la discoteca va ser: primer vam jugar a les estàtues, després vam jugar a imitar una persona que ballava. També vam ballar el limbo. I en acabar tots els jocs, vam fer ball lliure.

Vam cantar una cançó de Bona Nit i ens van explicar un conte d'una nena que salvava petxines a la platja. Vol dir que val la pena ajudar a les persones que puguis. També ens van explicar que el nostre alberg acull un grup d'ucraïnesos.

DIVENDRES, ÚLTIM DIA

Avui ningú s'ha despertat abans d'hora. A les 8 en punt ens han dit bon dia i hem anat a fer estiraments i a ballar una mica. Hem fet la bossa i cap a esmorzar. Ens ha donat un dònut de xocolata i cereals de xocolata!

Després hem anat al Club Nàutic i hem pujat amb caiac, hem fet pàdel surf i hem navegat amb vela. Molt guai. Més tard ens hem banyat al riuet de Coma-ruga i cap a dinar. Hem menjat macarrons, estofat de vedella i gelat. Boníssim.

I ja s'acaben les colònies. Unes súper colònies! Ens ho hem passat molt bé!

Periodistes: Núria i Anna

Nota dels mestres: que ràpid ha passat això. Tornem vermellets, cansadets, amb una mica de sorra a la motxilla i un grapat d'experiències precioses que hem compartit junts. També tornem amb un munt de vocabulari mariner: vela major, cabo, floc, virada, flamejar, timó, caçar el cabo, botavara, trasluxada, escota, prova, popa...

Les colònies tenen mil i un valors. Un que volem destacar, és que ens permeten gaudir plegats, i gaudir tal com som! Un temps privilegiat per conèixer-nos i compartir vida. A reposar, mil gràcies nens i nenes per fer-ho tan fàcil i molt bon cap de setmana! Quan estiguin reposats i tot mirant les fotos, us explicaran les aventures d'aquests tres dies intensos.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.