BLOG DEL 2n CICLE DE PRIMÀRIA DEL COL·LEGI MARISTES MONTSERRAT

dijous, 21 de març del 2019

JA HEM EXPOSAT ELS CANVIS DE TEMPS!

Després de temps remenant llibres, webs, fent entrevistes als avis i besavis, avui hem acabat les presentacions de la història. Primer viatjant a Amèrica, el 1492, amb Cristòfol Colom, i després anant a la Guerra Civil i la dictadura franquista. 

Recollim algunes les sensacions d'aquesta experiència. Ple de felicitat quan hem acabat (Arnau). M'he sentit tranquil·la perquè m'ho sabia molt bé (Ari M) Súper bé, ho repetiria, val la pena, el grup ha estat molt bé (Pau) Encara que estava nerviós, repetiria segur (Biel S.). Ho vam fer molt bé però no m'ha agradat que ens tallessin (Joel) Nerviosa però a la vegada aliviada perquè ja hem acabat (Àngela) Al principi estava molt nerviosa però quan hem acabat he vist que ha sortit genial (Bella). Tranquil i content, perquè m'ho sabia bé (Oriol) Ben tranquil (David) M'encanta exposar! (Biel J.) Tot i que la situació és molt trista, m'ha agradat conèixe-ho (Aina) Tenia por de quedar-me en blanc però no passat! (Laura) Visca, ja ho he fet!!! (Naia) M'encanta el teatre i quan he de parlar davant de tota la classe em sento bé (Roc) M'ha agradat perquè m'encanta exposar coses tot i que estic poc acostumada (Abril) Molt bé, tot i els nervis que tenia al final ha sortit bé (Martina) No em volia equivocar i estava molt nerviós al principi, he patit però ha sortit molt bé (Cesc) Pensava que em sortia malament i m'ha agradat molt (Biel C.) A mitja exposició m'he posat nerviós però la cosa ha acabat bé (Joan) Estic segura que jo i el grup ho hem fet bé (Lucía) Que el profe ens tallés ha fet que no ho disfrutés tant, però ho hem fet molt bé (Otello) Alguns alumnes no escoltaven però va acabar bé (Sofia), Ha sortit bé! (Anabel) Quan he acabat ho hagués tornat a fer, m'ho he passat molt bé (Adriana) Vaig estar molt tranquil·la durant tota l'exposició, tot i els nervis inicials (Ari G.) A l'acabar la mestra ens ha felicitat i ens ha dit que havíem fet molt bé!!! (Paula)

I ara passem al castellà. Prepararem un projecte personal, una afició o una activitat que ens agradi molt. Plantejarem una hipòtesi, per investigar i... a treballar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.