BLOG DEL 2n CICLE DE PRIMÀRIA DEL COL·LEGI MARISTES MONTSERRAT

dissabte, 16 de març del 2019

LA MARIA I LA LILA, DOS APRENENTS MAQUÍSSIMES


ENTREVISTA MARIA I LILA, dos aprenents molt maques que tenim a la classe de 3r B. Ens ajuden a que funcioni millor l'aula i quan tenim un problema ens escolten moooolt. Ara que ja s'hi troben molt bé preparen activitats: amb la Lila hem mesurat el pati i amb la Maria hem fet unes quantes dinàmiques i contes a la capella.

La Lila és de Reus i la Maria, de Mollerussa. Les dues estudien magisteri, això ja ho sabem. Però volem saber més coses. Per això les periodistes els hi fan quatre preguntes.


-Quants anys tens?
Lila: Tinc 21 anys
Maria: Tinc 22 anys
-Quin esport t’agrada més?
Lila: L'hípica perquè m’agraden els animals.
Maria: La gimnàstica rítmica
-En quin curs t’agradaria anar a fer de professora?
Lila: No tinc preferències per cap curs, penso que en puc aprendre coses de tots.
Maria: Tots els cursos aporten coses diferents.
-Quin menjar t’agrada més?
Lila: M’agrada molt menjar però sempre que puc triar així com un día especial acostumo a triar la pizza.
Maria: Les verdures i les coses verdes. M’agrada menjar bé.
-On vius?
Lila: Entre setmana a Lleida i els caps de setmana a Reus.
Maria: A Mollerussa
-T’agrada dibuixar?
Lila: De petita més que ara, no li dedico gaire temps.
Maria: M’agrada, tot i que no en sé.
-T’agrada ballar?
Lila: M’encanta, sempre estic ballant per casa.
Maria: Sí, molt. Em sento lliure quan ho faig.
-T’agraden els pírcings?
Lila: Si, i me’n faria més però en algun cas creen prejudicis.
Maria: Si, tot i que tinc por a les agulles.
-T’agraden les pel·lícules de por?
Lila: No, només n’he mirat un parell i sempre acabo tapant-me les orelles i tancant els ulls.
Maria: No m’agraden, ho passo malament.
-T’agrada viatjar?
Lila: Sí, encara que em fan una mica de por els avions.
Maria: Moltíssim, cada lloc és una experiència nova i s’aprenen moltes coses diferents.


Periodistes: Anabel i Bella

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.