BLOG DEL 2n CICLE DE PRIMÀRIA DEL COL·LEGI MARISTES MONTSERRAT

divendres, 11 de març del 2022

HEM ANAT A LA BIBLIOTECA

Hem anat a la Biblioteca Pública de Lleida. Ens han explicat com funciona. 

Revisem com ha anat:

Aran: Hem vist un vídeo molt xulo de la Lola Exploradora que ens ha explicat com funciona la Biblioteca.

Aina R: M'ha agradat molt fer la volta a la biblioteca infantil. 

Xavier: Ens ho hem passat molt bé llegint a la zona infantil.

Martina: M'ha agradat molt descobrir llibres nous. Martina

Raehana: M'ha interessat el llibre Clodett, que l'he agafat per llegir.

Maryo: Em faré el carnet de la biblioteca, és gratis!

Carla: Agafar-los també és gratis. Però s'han de tornar. 

Biel: Els còmics de Manga i futbol m'han agradat. Hi tornaré.

Helena: He trobat el llibre de l'exposició!

Ainet: M'ha agradat tenir temps per llegir.

Gemma: M'han agradat molt els llibres que ens ha presentat la bibliotecària. He agafat el "Pere, perfecte arquitecte" i és molt divertit.

Álvaro: He descobert un llibre de secrets i l'he començat a llegir i m'ha agradat molt. L'hauré d'anar a buscar.

Alain: Naruto és un noi amb súper poders. L'he conegut avui.

Periodistes: classe de 3r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.