BLOG DEL 2n CICLE DE PRIMÀRIA DEL COL·LEGI MARISTES MONTSERRAT

dilluns, 17 de gener del 2022

FREGANT EL CONFINAMENT

"No vaig poder anar veure el Malber, un influencer youtuber que va venir a Lleida perquè estava confinada". "Jo no vaig poder celebrar l'aniversari, quina ràbia". "Doncs jo no em vaig perdre res, tot el dia a la pantalla!". "Odio estar tancat tants dies a casa, necessito respirar". "Podrem fer la comunió?". "I anar de colònies?".

Això ho recordem els que ja hem estat confinats. Avui som 17 a classe, dels 26. La classe mig buida. La setmana passada ens faltava l'Arancha, la tutora. Avui tenim positiva la Mary, la dire. I demà... ja veurem. Estem, fregant el confinament i ens fa mandra tornar a tancar-nos. Ens costa creure tot el que està passant amb la Covid aquesta.

En conclusió, posem-nos la mascareta, suquem-nos les mans amb gel hidroalcohòlic, respectem les distàncies de seguretat i... que el virus faci el que vulgui!  

Periodistes: Blanca Viola i Martí Garray, de 4r C



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.